Gå til forsiden
 

Jeg har mottat varsel om utløp av domene, men ikke faktura

Det kan være flere grunner til at du ikke har mottatt faktura fra oss og fått et varsel om utløp av ditt abbonement hos oss. Vi sender alltid ut faktura til adressen som ble registrert ved ordreinngåelse hos oss. De to mest vanlige årsakene til at du ikke har fått denne fakturaen (på fornyelse av ditt abbonement), er fordi:
  1. Faktura (elektronisk) har blitt sendt til en adresse som du ikke lenger bruker (e-postadressen du registrerte hos oss når du bestilte ditt produkt). Svært mange opphører å benytte f.eks. sin @hotmail.com, eller @online.no adresse når de får sitt eget domenenavn. I slike tilfeller, er det alltid en god skikk å ta kontakt med din leverandør, og be de oppdatere adresseinformasjonen din.

  2. Faktura fra oss har blitt fanget av spam-filter på e-postserver, for gjeldende e-postadresse. Husk at det alltid er anbefalt å hviteliste e-post som kommer ifra @nameunit.com (dette for å unngå at e-postmeldinger fra oss blir "slukt" av ulike filtre på klient- og serversiden).
Har du derfor ikke mottatt faktura på fornyelse, og fortsatt ønsker å beholde ditt webhotell og domenenavn, ta kontakt med oss, så kan vi sende deg en kopi av faktura pr. e-post.


>> Gå tilbake...